Inköpslista - Mars månad

Jepp, först tänkte jag checka vad jag faktiskt köpta av alla dem där sakerna jag hade på inköpslistan för februari.

Jag köpte ett torrschampoo (yaay) dock inte "schwarzkopf's got2b rockin it" för den hittade jag tyvärr inte. Jag köpte istället en gammal goding; PROFFS, den rosa. Jag kan ge mig själv ett halvt poäng för den svarta skjortan, för jag köpte ingen sådan men en annan svart tröja som passade till de röd/lila byxorna. Så två utav sex saker på listan. Haha, inte jättelyckat men jaja.

Här kommer inköpslistan för mars månad!



1. Ja, knappt något kändes viktigt på denna listan egentligen men det som måste vara viktigtast är nog skorna. Jag är 1,75 m lång och jag har klackar som är fem centimeter långa. Då blir jag en o åttio lång. Jag är tretton! Haha, alla andra är typ 1,60 så jag är nästan en linjal/ett huvud längre än dom. Usch, det börjar bli pinsamt. Så tänkte jag kunde köpa lite platta skor i framtiden. Jag menar 1,75 räcker ju det med. Hittade några snygga på TOPSHOPs hemsida. 

2. Okej, så såg denna ljusrosa ring i..Elle tror jag? Iallafall trodde jag att den var jättedyr, men sen kolla jag och såg att den bara kostade 69:50 (alltså 70:-) Oj, vad jag blev glad. Nu är jag helt förälskad i ringen och bara måste ha den. NU!

3. Jag har en grå ganska oversize tröja, som blir jättesnygg med ett par tajts till. Dock blir det tråkigt med ett par vanliga svarta så tänkte kanske ett par mönstrade? Ja, ska kolla in dem på Monki nästa gång jag åker in till stan.

4. Till sist vill jag såå gärna ha en kavaj. Rosa kavajer är ju lika snyggt som svart, right? Lite svårare att matcha, men det kan jag nog ordna :) 

Så det vart inte lika många grejer denna gång, men lite "svårare" tror jag. Vi får se hur mycket jag införskaffat senare.

 


Kommentarer

Comment here, please:

Namn/name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress/E-mail adress: (publiceras ej/won't be published)

URL/Bloggadress:

Skriv här/Write here:

Trackback
RSS 2.0