Inköpslista - Februari månad


Yepp, tänkte göra en inköpslista inför varje månad och sedan efter månadens slut se om jag har införskaffat mig dessa grejer. Vi börjar med februari månad redan idag, även fast februari inte börjar förrän om 9 dagar.



1. Number one på min lista blir då concealer. Har en skitdålig nu från H&M, som nästan är slut som min syster har köpt. Den är helt fel färg och allting...I skolan ser jag ut som en zombie, försöker fixa med concealer men det funkar ju inte. Frustrerande liksom. Därför är jag i stort behov av en bättre concealer. Tänkte mig en från MAC, men då måste jag åka till göteborg eller något innan jag kan köpa den. Får väl köpa någon på Kicks annars.

2. Den andra saken jag är i stort behov av just nu är torrschampoo. När mitt hår ser förjävligt ut och jag inte har tid till att duscha är torrschampoo min lösning. Åhhh, vad jag älskar torrschampoo. Förutom när det tar slut. Min syster sa att volymspray är ungefär samma sak, men tycker på något sätt att det inte var lika bra. Har haft "Proffs" innan, den där rosa man kan köpa på gekås ni vet, men hörde att Schwarzkopf (stavning?) var bra, så tänkte testa det.

3. När jag använder concealer brukar jag täcka över med lite puder. Dock är mitt puder stenåldersgammalt och funkar inte så jag ska köpa ett nytt nu. Har inte tittat så mycket på det men det blir väl maybelline eller loreal. Något av det vanliga. ♥

4. Jag har ett par vinröda byxor med en guldig dragkedja i baken. Dem är verkligen jättesnygga (även fast det är helt mainstream och alla på skolan har dem :c) men jag har inget som är snyggt till. Därför vore ju en svart skjorta supersnyggt. Tänkte ta en transparent, men känner att det inte är min stil. Fann denna snygga på Bikboks hemsida. Najsigt!

5. En grå tubhalsduk skulle vara något. Jag har mest sjalar, och eftersom alla har tubhalsduk måste ju jag det med ;) Nej, men jag känner att det verkligen skulle vara snyggt till vissa av mina plagg. Den är inte högst upp på "behövelse"-listan men det skulle vara kul.

Jag har gjort collaget själv.

Kommentarer

Comment here, please:

Namn/name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress/E-mail adress: (publiceras ej/won't be published)

URL/Bloggadress:

Skriv här/Write here:

Trackback
RSS 2.0