inspiration

Nasty Gal Sunglasses, Brashy Couture Tee From Http://Www.Brashy.Se/, Low Luv Cross, Play Me Denim From Http://Prettypennies.Com/, Senso Diffusion Wilma Platform

F21 Sweater, F21 Shorts, Uo Sunnies, H&M Button Up

Heels From Wanted, Dress From Dangerfield, Socks From Allanah Hill

Vintage White Shirt, H&M Black Skirt, H&M Bag, Asos Necklace



uh, gud. samtidigt som jag bara vill lägga upp sådana här underbara inspirationsbilder, så vill jag också skriva...om typ, mig och min stil. men jag tror inte det vore lika intressant. hmm, vi får se hur jag gör. fantastiska bilder ovanför iallafall; härifrån. hittade dem på framsidan, men ni kan hitta bildernas rättmäktige ägare genom att klicka på bilderna♥

Kommentarer
Postat av: jessica

Första bilden är awesuuumm!!



sv, jo jag hade ju en htc som gick sönder, så jag riktar in mig på en iphone haha xD

2011-08-07 @ 13:45:00
URL: http://jessicawj.blogg.se/

Comment here, please:

Namn/name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress/E-mail adress: (publiceras ej/won't be published)

URL/Bloggadress:

Skriv här/Write here:

Trackback
RSS 2.0