Äntligen helg...

Nu är äntligen helgen här och min mormor och morfar är här vilket är super! Var och shoppade förra helgen så jag kommer försöka få i gång kameran och lägga upp bilder på allt jag köpte. Tänkte bara visa en liten önskelista jag fixade ihop:) Jag är alltid shopping sugen och inte blir det bättre nu när reorna snart börjar.


Midi skirt with belt, Zara 399 kr
shirt, H&M 199 kr
boots, H&M 499 kr
tunic, H&M 149 kr 
tunic with heart, H&M 99 kr
nailpolish, H&M "Midnight passion" 39:50 kr

(Bilderna är tagna från Zaras och H&Ms hemsidor. The pictures belongs to Zara and H&M.)


Its finally weekend and my grandparents are here wich is great! Last weekend I was shopping so I'll try to get my camera fixed and upload pictures of everything I bought. Thought I would show you a little wishlist I made:) I always want to shop and I don't want it less now when the sales soon starts.

/A


Kommentarer
Postat av: a

Gullig den där hjärttröjan var! :D Vill ha^^ Vill gärna se lite stuff om nagellack! Det är alltid kul ;)

2010-10-18 @ 18:32:27
URL: http://bokkbloggen.blogg.se/

Comment here, please:

Namn/name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress/E-mail adress: (publiceras ej/won't be published)

URL/Bloggadress:

Skriv här/Write here:

Trackback
RSS 2.0